Kvite pluggar og ventilar

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

I helga fekk eg bytta greinrør og pluggar. Når eg plukka av såg det slik ut på samtlige pluggar og ventilar.

Image

Image

Der er vel ikkje slik det skal sjå ut.. eller? Er her for varmt?
På min forrige 1,6 var pluggane meir brun-grå, ikkje slik som på bilde her... what do?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
GTX-Lars
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 744
Joined: 05 Jan 2011, 20:31
Medlemsnummer: 982
Location: Sandnes
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by GTX-Lars »

Ja, er for varmt. Viss du ikkje har trimma motoren så er det bensinmangel. Feks tett bensinfilter(?)
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

Fakk. Ukule greier. Har fått kommentar på at eg har høg kompresjon på noko av sylinderane (210psi våt), kansje toppen har blitt høvla ned?

Eg får uansett begynne med nytt bensinfilter. Er det nødvendig å skifte både det I tanken og under bilen?

Eg har forlenga ledninga til lambdaen, kan dette ha noko å seie?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Rudolf »

Trenger bare å skifte bensinfilteret under bilen.
Har ikke noe å si at du har forlenget ledningen til lambda sonden.

Pluggene dine ser ut som de har fått et belegg på seg, ikke innbrent.
Så jeg er litt usikker på om de har vært for varme.

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg veldig mye om.

Hvordan er timingen av motoren din?
(har du satt den til 16 grader eller mer?)

Hva slags plugg har du?

Har du nylig puttet noe rensemiddel i bensinen?

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

Bensinfilter er då bestilt.

Pluggane på bilde er ikkje dei som skal vere der, kjøpt på biltema, merket var a-polar, a-pulse eller noko slikt, blå skrift i alle fall, og navnet begynte på "a", men då tilsvarande av dei nkg pluggane som skal vere der.

Eg bytta til nkg iridium pluggar, samt nye pluggledningar.

Timing av motor har eg null peiling på, dette sku eg fått sjekka... kansje den er stilt ganske aggresivt.

Null rensemiddel i bensinen, berre vanlig 95 oktan frå statoil.

Bør eg unngå å bruke bilen? Kan ikkje seie eg har lagt merke til ulydar eller noko tenningbank eller liknande...
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
GTX-Lars
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 744
Joined: 05 Jan 2011, 20:31
Medlemsnummer: 982
Location: Sandnes
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by GTX-Lars »

Eg ville observert for å sjå om det du no gjer gjer bilen bedre eller værre. Viss det ikkje bedrer seg så er det kanskje verdt å sjå på dysene, men kanskje litt rart at alle tetter seg "samtidig"?
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

Underlig problem. Bilen er framlies i bruk, men av søstra mi då eg køyrer folkefraktar denne veka. Alt fungerar som det skal, går eg ut ifrå.
Skal skifte bensinfilteret asap, og eg skal ta bilde av iridium pluggane før og etter bytte av bensinfilter.

Kan dette komme av mild tenningsbank? Då burde det kansje ordne seg med 98 oktan?
Får ikkje sett nermare på dette før helga... :(
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Bubba
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 604
Joined: 11 Sep 2013, 16:44
Medlemsnummer: 1107
Location: Oslo
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Bubba »

Husker fra min grønne ungdom da bilmotorene var utstyrt med forgassere, - at hvite plugger var symptom på for høy temperatur, og at dette vanligvis skyldtes for mager blanding. Men, den gang snakket man også om "varme" og "kalde" plugger. Altså at tennplugger kunne har forskjellige egenskaper som også kunne påvirke temperaturen.
Bubba
04 MX-5 MSM - (Speedo)
X 97 MX-5 1,8
X 02 MX-5 1,8 Arizona - donor-/delebil
08 VW Touran
84 Mazda 626 LX 2,0 HB
GTX-Lars
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 744
Joined: 05 Jan 2011, 20:31
Medlemsnummer: 982
Location: Sandnes
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by GTX-Lars »

Varme og/eller kalde pluggar får du i dag òg :)
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

GTX-Lars wrote:Varme og/eller kalde pluggar får du i dag òg :)
Vil det hjelpe med varmare eller kaldare pluggar??

Denne helga fekk eg bytta bensinfilter. Sjekka også plugg før og etter.

Plugg før:
Image

Plugg etter ei helgs køyring, ca 100-130km køyring.
Image

Sjølv ser eg liten forskjell, anna enn att "sveisen" på "pikken" ser litt kvitare ut på bilde nr.2 (beklagar, men eg veit ikkje kva delane på tennpluggen heiter). Er her noko anna eg bør\kan prøve?

Kan det vere filteret som er inne i tanken?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
User avatar
Rudolf
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 5969
Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Rudolf »

Dette ser helt fint ut.
(det gjorde i grunnen de første bildene også)

Ikke noe å bekymre seg om.
Ut i solen og kos deg med bilen din.

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
User avatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 19 Nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Location: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Kvite pluggar og ventilar

Post by Sunnmøring »

Då blir det entusiastisk køyring og sol! Fint å høre at det ser ok ut!

Eg fekk bytta bensinfilter, og det var sikkert på tide, så noko godt kom no I alle fall ut dette :)
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
Post Reply