Sunnmørsk NA

Her kan du lage prosjekttråd som også kan nås av personer som ikke er forummedlemmer. Ønsker du din tråd flyttet hit, gi beskjed til moderator!

Moderator: Styremedlemmer

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 31 mar 2019, 15:48

100% økning! Innafor det altso :)

Ser eg har gløymt å nevne bremseslipinga. Nevnet tidligare svak bremse pga koking av klossa og skive, så gjekk naturligvis laus på bremseskivene med vinkelslipar. Bakskivene har eg kunn fått tatt utsida på, mens framme klarte eg både inne og utsida ved å bende vekk bremseskioldet.
Merka det sat litt langt inne å demontere spacer, kaliper og klossa, så då tok eg det eg rakk uten demonterig.

Hadde ei lita arbeidsullykke også, då eg brukar ein gammal 4" vinkelslipar. Brytaren har ein tendens til å vær lett å skru på, men vanskli å skru av. I tilleg har eg demontert skjoldet også, for skjold er for feigingar. Klarte sjølvsagt å gleppe sliparen når eg med eit uhell skrudde den på. Mi SPLITTER NYE LEDLENSER HAUDLYKT som låg like ved vikla seg inn i sliparen og vart G-kraft demontert mot henda mine når eg febrilsk prøvde å fange vinkelsliparen. Eit par sekund seinare tok eg ut kontakta. RIP LEDLENSER

Pussa godt og vaska med bremserens, og no er bremsene nesten like god som før. Dvs, høgre framhjul låser først ved hard oppbremsing. Trur eg ska prøve å flushe bremseveska, for har ein mistanke om at den kokte litt.

EDIT: har fønne radiator vifte problemet mitt, som eg tidligare trudde eg hadde fiksa. Vifta startar, men kun ifrå enkelte posisjonar. Så om eg treng kjøling, så må eg berre gå fram og gi den eit lite skubb, då går ho fint.

Dette er vel ei unnskyldning for å oppgradere til aluminiums radiator? Nokon som har trua på dette?
https://www.ebay.com/itm/90-97-Mazda-Mi ... SwQfRcRjw-
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Innlegg: 2750
Registrert: 19 sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Sted: Ski
Kontakt:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Stalfa » 03 apr 2019, 07:16

Sunnmøring skrev:
31 mar 2019, 15:48
Dette er vel ei unnskyldning for å oppgradere til aluminiums radiator? Nokon som har trua på dette?
https://www.ebay.com/itm/90-97-Mazda-Mi ... SwQfRcRjw-
Jeg er skeptisk til tilfeldige selgere på e-bay.
Jeg ville heller ha gått for denne http://fast5.co.uk/index.php?route=prod ... duct_id=64
Han har solgt mange og folk er fornøyd med radiatorene. Den er litt dyrere, men fortsatt rimelig.

Så finner du en Spal vifte også et custom feste eller lage feste selv.

Noen alternativer som du sikkert er kjent med

Good-win racing pusher denne, RB Europe selger den. :)
https://www.racingbeateurope.com/mazda- ... 3321-p.asp

IL sin radiatorer er greit priset. Jeg ville ha valgt 42mm core. 50mm ser jeg ikke har så gjennomtenkt passform. Flere som må 'justere' ting for å få plass.
https://www.mx5parts.co.uk/radiator-alu ... -2424.html

Det er vemodig at jeg ikke gidder å sjekke FM sine sider lengre. :p
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 26 apr 2019, 23:26

Stalfa skrev:
03 apr 2019, 07:16
Sunnmøring skrev:
31 mar 2019, 15:48
Dette er vel ei unnskyldning for å oppgradere til aluminiums radiator? Nokon som har trua på dette?
https://www.ebay.com/itm/90-97-Mazda-Mi ... SwQfRcRjw-
Jeg er skeptisk til tilfeldige selgere på e-bay.
Jeg ville heller ha gått for denne http://fast5.co.uk/index.php?route=prod ... duct_id=64
Han har solgt mange og folk er fornøyd med radiatorene. Den er litt dyrere, men fortsatt rimelig.

Så finner du en Spal vifte også et custom feste eller lage feste selv.

Noen alternativer som du sikkert er kjent med

Good-win racing pusher denne, RB Europe selger den. :)
https://www.racingbeateurope.com/mazda- ... 3321-p.asp

IL sin radiatorer er greit priset. Jeg ville ha valgt 42mm core. 50mm ser jeg ikke har så gjennomtenkt passform. Flere som må 'justere' ting for å få plass.
https://www.mx5parts.co.uk/radiator-alu ... -2424.html

Det er vemodig at jeg ikke gidder å sjekke FM sine sider lengre. :p
Takk for råd!

Ved nermare undersøkelse så ser det ut som ebay og fast5 radiatoren faktisk er samme produkt!!
Valgte å kjøpe frå ebay, då eg fekk med nye vifter, som var det eg egentlig trengte å skifte.

Kvaliteten ser ut til å være finfin, eit lita stripe i ribbene på innsida då eg pakka den ut, men det er ubetydelig.

Bilde


Positivt: Bra pris, 2stk vifte, ekstra bling under panseret, nytt radiator lokk, oppgradering over orginalt.
negativt, Universale vifter, passar ikkje mot dei orginale festepunkta som er på radiatoren.

Som vanlig brukar eg bilen til alt. Bagasjebrett kombinert med veltebøyle gjer bilen meir praktisk enn Yarisen vår,

Bilde
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 26 apr 2019, 23:28

Eg har tidligare fortalt om rusta på bremseskivene mine. Fann eit stemningsbilde. Ein ting skal Green Stuff klossane ha, bremseeffekta virkar like god sjølv om bremseskivene er raudglødande.

Bilde
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Innlegg: 2750
Registrert: 19 sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Sted: Ski
Kontakt:
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Stalfa » 27 apr 2019, 10:26

Sunnmøring skrev:
26 apr 2019, 23:28
bremseskivene er raudglødande.
men forsvant rusten?
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn

helly
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 383
Registrert: 24 aug 2013, 00:15
Sted: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av helly » 23 mai 2019, 10:53

Lenge siden jeg var innom forumet. Men her er det jo mye artig lesing! :-)
Har fønne meir drit som må fiksast. Eg har fiksa litt. Eg har kasta vekk masse tid på å være gnien.
:lol: :lol:

Nå må du ta å få den godkjent! :-)
1990 1.6

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 30 mai 2019, 17:23

Hekkje tid til sånn derre eu byråkrati!

Ein dag bestemte eg meg for å fikse den lause bolten. den eine av to som held PPF til diff, den med mutteren som er umulig å låse.
Bilde til venstre er lånt frå www. Det var då snakk om bakre bolt, der hylsa i toppen løsnar, og du står då med ein bolt som er løsna eit par millimeter, og inga muligheit til å stramme igjen sia mutteren i toppen berre spinn.

Eg kunne kanskje klart å sveisa mutteren med ei benda elektrode, men eg kan ikkje å sveise. Har helder ikkje sveiseapparat.
Kunne muligens klart å halde den fast med ei sveisetang, men den låg på arbeid.
Bolten virka svert fastrusta også, så gadd ikkje køyre heile 5km til jobb for å hente sveisetanga helder.

Så, no vil eg introdusere dykk for "Simen Metoden" for å stramme til ein laus PPF bolt, uten å demontere ppf og diff frå bilen.

Dette dreng du:
1 stk 6mm bor
1 stk drill
1 stk bolt av god kvalitet, som foreksempel ein bolt frå ventildekselet på motoren. Ikkje forvent at denne overlev.

Legg deg under bilen, og bor eit 6mm hol på skrå igjønom PPF og opp i mutteren, unngå å skrå so mykje at du treff sjølve bolten.
Det er viktig at mutteren er pressa ned i ppf når du borar holet.

Sett inn ventildekselbolten i hullet du har bora, denne vil no forhindre PPF mutteren i å spinne runde.

Stram ppf bolten. Skru ut ventildekselbolten. TADA!

Bildet til høgre viser blank ventildekselbolt som står i midlerdig for låsing av ppf mutter.
På bildet til venstre er haudet på bakre ppf bolt knekt av, ellers er det likt.


Bilde Bilde
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
vidarlavoll
6500 RPM
6500 RPM
Innlegg: 614
Registrert: 20 jul 2010, 11:50
Medlemsnummer: 886
Sted: Nærsnes, Røyken
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av vidarlavoll » 30 mai 2019, 18:26

approved

Brukeravatar
torbra
1000 RPM
1000 RPM
Innlegg: 168
Registrert: 03 feb 2014, 17:23
Medlemsnummer: 1122
Sted: Valdres
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av torbra » 30 mai 2019, 19:46

Genial løsning dette!


Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

-91 BRG-SE, Schneller Heinz

helly
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 383
Registrert: 24 aug 2013, 00:15
Sted: Ålesund
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av helly » 08 jun 2019, 23:42

Er ikke bilen din stiv nok? Fortvil ikke! Simen har løsningen!
IMG_20190608_161329.jpg
IMG_20190608_161338.jpg
1990 1.6

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 14 jul 2019, 19:21

Bildet over er ei orginal løysing når ein treng trillbar bil, men treng å spare på gule koni som var montert. Eg skulle ønske eg kunne kjørt bilen litt med 36x48 coilovers, beacuse reasons. Men sia vi var grådige og hadde forsynt oss med både batteri og halve motoren så hadde vi ikkje muligheita.
62190107_2329683423952389_4507563323838955520_n.jpg
Bilen vi grabba tak i sto laglig til ved ein av Helly sine naboar, og han trua med å vrake bilen, men vi sunnmøringar såg enkelte blanke delar vi hadde lyst på, og var enige om at det hadde vore bittert å la den går med masse godelar til høgging.

Bilen har hatt ein eller fleire entusiastiske eigara, det såg vi på alt av delar og mods som var på den. Men den var dømt til døden med mose, rusta kanalar, og skråplig softtop. Eg har aldri sett ein bil bedre lyddempa med bitumen, stort sett alt metall var dekt av greiene. Berre sjå bagasjerommet.

Bilde Bilde Bilde


Enkelte dela har vi solgt, andre sku vi ha sjølv. Eg trur vi framleis har desse gule koni liggende om nokon sku vær intressert.
Gule Koni til NA, med Fat Cat Motorsports sitt NB topmount kit med tilhørande bumpstop. Fjørene trur vi er orginale, men kombinasjonen NA fjører og NB tophat resuletarar i senking til respektabel høgde.
62178938_2072608072849521_4622312029510696960_n.jpg
Eg stakk av med Framfangar, ein venstre famskjerm, samt frame rails, og noko som heiter PPF Brace, rear sumbframe brace, og et par andre greier.
Blir stas så snart eg får tid til å montere noko av det.
62165891_677753736000832_7629762234566049792_n.jpg

Vedrørande ikkje bildemonteringsrelaterte ting; så har eg no køyrd ei stund med den nye "ebay radiatoren"
Og den fungerar upåklagelig. Der fulgte med to stykk universale vifter, eg monterte kun ei berre for å halde vekta nede, because racecar. Sjølvsagt er den montert så langt nede på radiatoren som mulig, for lavare tyngdepunkt, også because racecar.
Det fungarar heilt fint, den kjølar bilen uten problem i varmt vær, sjølv over lange periodar på tomgang, og over langer periodar med målretta og effektiv køyring. Konklusjon: bra kjøp.

Bilde


TIL SALGS RELATIVT GRISEBILLIG: Orginal radiator, maks 5-6 år gammal, med defekt vifte

Bilde

Note to self: Diffolje bytta ved 222xxx km
Note to self: nye dekk 222xxx km
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Brukeravatar
Sunnmøring
2000 RPM
2000 RPM
Innlegg: 250
Registrert: 19 nov 2013, 18:26
Medlemsnummer: 1120
Sted: Ålesund\Eidsdal
Status: Offline

Re: Sunnmørsk NA

Legg inn av Sunnmøring » 19 jul 2019, 23:43

Apropos mitt evigvarende problem med risting rundt 120kmt så er dette løyst!

Skrapa rein anleggsflatene på alle spacers, nav og felg. Dette trur eg hjalp bittelitt. Mulig det var placebo.

Hovvedsyndaren var eine Hankook dekket eg har kjørt med. Trudde før at eg hadde skjeivheit i felg, men diameteren på felgane mine er bra både inside og utside.

Eg tok desverre ikkje bilde, men eg såg ujamn slitasje på eine bakdekket. Dekket var sjølvsagt kantslitt ned på kordane, men det rare var at på klokka 12 og 6 så var det slitte området der kordane og innerste laget av mørlare gummi omtrent 2cm breiare enn ellers på dekket. Einast konklusjon eg kan komme med er at sjølve dekker var skeivt.

No med nye dekk er vibrasjonen nesten heilt vekke.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,

Svar