Banekjøring på Frøyabanen lørdag 31 august?

Forum for Midtnorge saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
webizz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 886
Joined: 24 Feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: 45
Location: Trondheim
Status: Offline

Banekjøring på Frøyabanen lørdag 31 august?

Post by webizz »

Har vært litt "stille" her etter sommerturen, men nå har det kommet et tilbud fra "Honda-gjengen", som var med da vi leide Frøyabanen i fjor høst.

De har booket banen for kjøring lørdag 31 august, med omtrent samme avtale som i fjor, bortsett fra at prisen har gått opp, til 1000,- pr bil, for å kjøre "hele dagen".

Maks 10-15 biler kan være med, og ingen "driftere", sånn at det blir mulig for de som ikke har så mye erfaring fra banekjøring til å prøve seg også.

Meld fra hvis det er interesse, så oppgir jeg kontaktinformasjon for påmelding.

(Hvis du er i tvil - ikke være det, dette er VELDIG morsomt, og en kjempemulighet til å få teste bilen på bane, i kontrollerte former.)
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) :-)
X - 91' Red Miata
User avatar
Lonestar
0 RPM
0 RPM
Posts: 7
Joined: 07 Oct 2012, 20:57
Status: Offline

Re: Banekjøring på Frøyabanen lørdag 31 august?

Post by Lonestar »

Hei,
Hadde vært veldig morro om noen av dere blir med oss fra Club Honda å kjører litt på banen.
Dessverre så klarte ikke vi å få like god pris som dere fikk men spør du meg er det verdt pengene.

Håper noen av dere blir med, er alltid hyggelig å se noe annet enn Honda på banen.
Kenneth S. Kristiansen
User avatar
OleK
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 408
Joined: 15 Nov 2009, 12:00
Medlemsnummer: 865
Location: Stjørdal
Status: Offline

Re: Banekjøring på Frøyabanen lørdag 31 august?

Post by OleK »

Skulle gjerne vært med jeg, men jeg rekker ikke å få i orden eksosanlegget på min tidsnok. Katalysatoren min har gtt i oppløsning innvendig og dette blokkerer for eksosen. Klarer ca 3000 rpm på maks.
Men jeg kan skrive under på at dette er morro.
mvh Ole
91 Miata Mariner Blue Bignose 1.6
User avatar
Lonestar
0 RPM
0 RPM
Posts: 7
Joined: 07 Oct 2012, 20:57
Status: Offline

Re: Banekjøring på Frøyabanen lørdag 31 august?

Post by Lonestar »

Vi tenkte å sette en maxgrense på rundt ti biler, vi har pr nå 6 påmeldte og skal sjekke om noen fra Porcheklubben er interessert, så er det noen som vil være med så ta kontakt.
Kenneth S. Kristiansen
Post Reply