LITE møte for planlegging av sommerturdeltakelse?

Forum for Midtnorge saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
webizz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 886
Joined: 24 Feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: 45
Location: Trondheim
Status: Offline

LITE møte for planlegging av sommerturdeltakelse?

Post by webizz »

Burde vi i Midt-Norge ha et møte snart, så vi kan sparke litt i dekk og prate litt, og kanskje planlegge litt om vi skal kjøre samlet ned til sommerturen i år?

Noen forslag til tid og sted?
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) :-)
X - 91' Red Miata
User avatar
Atenza
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 417
Joined: 07 Apr 2011, 11:24
Status: Offline

Re: LITE møte for planlegging av sommerturdeltakelse?

Post by Atenza »

Prisverdig tanke. Har ellers prøvd å fiske etter forslag i Sommerturtråden rett under denne ettersom jeg drar i stikk motsatt retning av Ørlandet den helga dere drar dit ;).

Men stemmer for konvoi, jeg, iallfall - gjerne med avreise onsdag, da MX-5-eiere som kjent er glad i MX-5-en sin, som i sin tur er glad i svinger, som igjen tar lenger tid å kjøre enn ruta rett fram. Eller kanskje ikke nødvendigvis i en MX-5, men you get my point.

Atenza
2011 Mazda MX-5 Special Edition - Dolphin grey
User avatar
webizz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 886
Joined: 24 Feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: 45
Location: Trondheim
Status: Offline

Re: LITE møte for planlegging av sommerturdeltakelse?

Post by webizz »

Atenza wrote:Prisverdig tanke. Har ellers prøvd å fiske etter forslag i Sommerturtråden rett under denne ettersom jeg drar i stikk motsatt retning av Ørlandet den helga dere drar dit ;).

Men stemmer for konvoi, jeg, iallfall - gjerne med avreise onsdag, da MX-5-eiere som kjent er glad i MX-5-en sin, som i sin tur er glad i svinger, som igjen tar lenger tid å kjøre enn ruta rett fram. Eller kanskje ikke nødvendigvis i en MX-5, men you get my point.

Atenza
På grunn av mangel på feriedager osv, så blir "take-off" for oss på torsdag, så da blir det muligens to konvoier nedover, en på onsdag, og en på torsdag...
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) :-)
X - 91' Red Miata
Post Reply