MX-5 30th Anniversary live bilder!

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Plojbravo
0 RPM
0 RPM
Posts: 4
Joined: 29 Sep 2017, 09:46
Status: Offline

MX-5 30th Anniversary live bilder!

Post by Plojbravo »

Hei,
Tenkte jeg kunne dele med meg av noen bilder jeg fått tatt av nye MX-5 30th Anniversary Edition, på en forhåndsvisning med Mazda i Warszawa, denne uken her.

Syns livebilder oftest gir et bedre bilde av bilen enn redigerte studio bilder, så tenkte jeg kunne dele med meg her. Bilen ser veldig kul ut med mange unike detaljer og blir nummerert & limitert utgave!
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg

Jeg kan også nevne at Kverneland Bil Oslo har fått bekreftet en ledig produksjons plass for en Soft Top variant av denne utgave (lik modell som i bildene). Forventet produksjon er i August, så levering til Norge blir antageligvis i Oktober da. Så hvis noen skulle være interessert er det, enn så lenge, mulighet at få seg en virkelig unik MX-5 utgave! Utenom forhåndsbestillinger vil dette være den eneste bilen vi vil bli tildelt av denne bil, så her er det første mann til mølla! :D :thumbsup:

Mvh Rikard, Kverneland Bil Oslo.
Geirht
0 RPM
0 RPM
Posts: 3
Joined: 27 Aug 2018, 21:44
Status: Offline

Re: MX-5 30th Anniversary live bilder!

Post by Geirht »

Gjengir bildene rette farge syns du? Har sett diverse bilder hvor den kan virke lysere
Plojbravo
0 RPM
0 RPM
Posts: 4
Joined: 29 Sep 2017, 09:46
Status: Offline

Re: MX-5 30th Anniversary live bilder!

Post by Plojbravo »

Geirht wrote: 30 Jun 2019, 21:48 Gjengir bildene rette farge syns du? Har sett diverse bilder hvor den kan virke lysere
Ja stort sett, vanskelig for kamerat at fange fargen i det sterke sollyset ja. Fargen kanskje er noe lysere enn hva det fremstår på bildene via dataskjermen. Syns fargen så kul ut live i hvert fall!
Geirht
0 RPM
0 RPM
Posts: 3
Joined: 27 Aug 2018, 21:44
Status: Offline

Re: MX-5 30th Anniversary live bilder!

Post by Geirht »

Plojbravo wrote:
Geirht wrote: 30 Jun 2019, 21:48 Gjengir bildene rette farge syns du? Har sett diverse bilder hvor den kan virke lysere
Ja stort sett, vanskelig for kamerat at fange fargen i det sterke sollyset ja. Fargen kanskje er noe lysere enn hva det fremstår på bildene via dataskjermen. Syns fargen så kul ut live i hvert fall!
Takk Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply