[KLUBBEFFEKTER++] TIPS OG INFORMASJONSTRÅD OM KLUBBEFFEKTER

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
allram
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 303
Joined: 11 Mar 2011, 07:15
Medlemsnummer: 908
Location: Svelvik, Vestfold
Contact:
Status: Offline

[KLUBBEFFEKTER++] TIPS OG INFORMASJONSTRÅD OM KLUBBEFFEKTER

Post by allram »

Hvis noen har noen tips til klubbeffekter (gjerne med linker/bilder) som dere ønsker så legg de ut her, så skal jeg se hva jeg kan gjøre med saken. Kommer også til å publisere nyheter ang. dette emnet her :)



FOLDER/FLYER
Her er link til folderen/flyeren som vi lagde til Vårmønstringen på Øvrevoll for de som vil skrive ut og dele ut til potensielle nye medlemmer :)
User avatar
Atenza
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 417
Joined: 07 Apr 2011, 11:24
Status: Offline

Re: [KLUBBEFFEKTER++] TIPS OG INFORMASJONSTRÅD OM KLUBBEFFEK

Post by Atenza »

Glimrende trykksak, som sammen med visittkortene vi fikk på Sommerturen er det jeg har savnet når jeg har kommet over en parkert MX-5.

Klubbeffekter jeg kunne tenke meg å bruke penger på, i prioritert rekkefølge:
- softshelljakke med hette
- t-skjorte
- buff
- bag
- skiltholdere

a la den svenske klubben: http://klubbshop.mx-5.se/

Atenza
2011 Mazda MX-5 Special Edition - Dolphin grey
User avatar
allram
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 303
Joined: 11 Mar 2011, 07:15
Medlemsnummer: 908
Location: Svelvik, Vestfold
Contact:
Status: Offline

Re: [KLUBBEFFEKTER++] TIPS OG INFORMASJONSTRÅD OM KLUBBEFFEK

Post by allram »

Jeg hadde ett håp om å få til noe nå så kjapt som mulig. Men siden vi nå er inne i fellesferien og jeg har ferie fra 27.juli til 15.august så får jeg ikke til noe webshop/effekter før den tid.
Skal i møte med 2 leverandører om både webshop og effektsalg uken etter ferien min :)

MX5 i Sverige er tydeligvis IKKE interessert i å ha noe med den norske klubben å gjøre, da jeg har sendt mail til samtlige adresser på nettsidene deres. Både fra privat og jobbmail og INGEN svarer....
User avatar
siemens
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1657
Joined: 01 Oct 2006, 02:00
Medlemsnummer: 623
Location: Svelvik
Status: Offline

Re: [KLUBBEFFEKTER++] TIPS OG INFORMASJONSTRÅD OM KLUBBEFFEK

Post by siemens »

Jeg fikk kontakt med ei dame fra den svenske siden, de var ikke innterisert i å handle med oss for å få bedre priser. Men de ga meg info om hvor de kjøpte deres ting i fra. Tok kontakt med leverandøren deres men det ble dyrere enn de kunne lage her hjemme. Prisene var like på ting her hjemme som der nede, utslaget var frakt å toll som ble ganske dyrt. For man handler gjerne for 4-5000 kr av gangen i effekter.
Svelvikramp

92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
Post Reply